Blogul meu si il impart cu voi !:)

Bun venit din prima zi !

M-am gandit sa imi fac un blog in care toata lumea sa participe si sa se ajute unul pe altul si sa se sfatuiasca ! Chinuindu-ma sa imi aranjez un blog si am vaz ca nu am prea reusit sa fac nimica am zis ca poate lumea vrea sa ma ajute aicea si inclusiv pe restul nu doar pe mine !Intrebarile mele sunau cam asha ! Cum putem si noi sa ne adunam mai multi pe un blog sa facem un grup de prieteni care sa acceseze mai meru unul la altul ? ce trebuie sa public in asa fel incat lumea se se adune ? Ce intereseaza mai mult in ziua de azi ! cum sa aranjez pagina incat sa placa la lume …. si tot asha 😦  crede careva ca ma poate sfatui inasha fel incat sa se si vada vre-o diferenta fata de inceput ?

One response

  1. Sincer nu am ce sa zic … se pare ca nu reusesc sa imi cresc blogul si nu exista nimeni care sa te ajute pe internetul asta ! totzi tzin numa ptr ei de parac altu nu ar vrea Ce la vie!

    Noiembrie 11, 2008 la 12:00 am

Lasă un răspuns

